Sunday, January 27, 2013

rutin rutin

bermulanya disini... 3 minggu langsung lengkap hampir sebulan, handphone dimatikan.aku yg rungsing.dia entah laa... rutin harian aku,pagi mencuba ,ptang mencuba,malam mencuba. kadang kadang tak tentu.tapi 3 kali sehari mesti...tapi suara wanita robot tu yg aku dgar. sial la

handphone aku begegar dlm kocek. arghh abaikan saja. bukan sapa pun... langsung dibiarkan. tapi hati tangan rasa sgt nak amil handphone tuu... dann omagad!! sesuatu yg tak disangka. "khairul arifin" itu aku sepatah ja ayat yg dihantar, text dari dia....mimpi jadi realiti.. langsung tak buat apa terus melayan kerenah bualan dia.... ini yg aku impikan..

pagi mengukir senyuman dgn text dia. argghh langsung terus mengelamun. capai handphone dan butang hijau ditekan... tapii... terus si wanita robot bersuara...

No comments:

Post a Comment